onsdag 18 augusti 2010

Återbesök

I helgen ska jag göra något som jag inte gjort på väldigt länge o det ska bli så skönt, allt känns redan lättare. Jag ska träffa min prattant, mitt huvud e fullt av tankar o d e ganska mycket kaos där just nu o hon e så bra på att få mig att sortera tankarna o få mig att se vad det är jag ska fokusera på. Ska bli väldigt skönt att träffa henne, lite jobbigt att erkänna att jag behövde träffa henne igen men ibland behöver man ventilera med någon.
Sen ska vi hinna med att träffa bror med familj en sväng o sedan blir d häng med bästa T såklart. Gissa vad vi ska göra på lördag? Spela golf!! Jag tycker det e roligt att spela banpr som jag spelade för ca 15 år när jag senast spelade. Så d ska bli skoj.

Imorse var jag upp kl 7.00 o var på gymmet kl 07.30 känner mig riktigt stolt över det. Har duktigt ont i benen nu=träningsvärk imorgon. Knäna gick d bra med under träningen men nu har jag ont igen det e så jäkla tråkigt att få ont när man gör något som man egentligen tycker om.
Kör fredag morgon igen, hoppas jag kan lura med mig en träningskompis då :)

Hörs då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar