torsdag 27 januari 2011

Jaha så kan det gå

Jag fattar inte riktigt hur det är möjligt men tydligen går det. Igår skulle jag bara gå ut och köpa en dricka. Ska gå ner för ett OBS! ETT litet trappsteg. Gick ju bra förutom att det var en jäkla isflcäk där jag satte ner vänsterfoten vilket leder till att jag IGEN halkar, får hela vikten på höger foten i samma läge som sist. AAAAJJJJ!!! Fy f-n va ont det gjorde. Tog mig in o ringde L som kom o hämtade mig. Höll på att svimma av smärtan. Kände direkt när d hände att det är kört igen, det knakade till rejält men jag tror inget är brutet men jag har mer ont den här gången. Det gör ont även i viloläge o d gjorde d inte sist men jag drar inga stora växlar på det utan vi får väl se vad som händer. Så nu är det kryckor o ipren som gäller igen. Kul faktiskt. Idag är det exakt 2 månader sedan jag lyckades halka första gången. Jag tror jag ska stanna inomhus tills det blir vår nu. Jag som älskar vintern kanske måste omvärdera det lite.... fast det e svårt men man kanske måste.....
Idag får vi ju en ny "inneboende" vilket innebar att igår så skulle vi flytta sängen m.m in till kontoret där vi ska bo ett tag nu. Jag var inte till så mycket hjälp kan man säga. Jag kände mig så himla dum att inte kunna hjälpa till. Såg hur L slet som ett djur. Förlåt! Som tur e så hade jag gjort ganska så mycket i helgen så d funkade hyffsat ändå. Vi får göra resten sen. Huvudsaken är att Sanna´s rum är fixat.

Jag måste få tycka lite synd om mig själv nu. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar