torsdag 3 mars 2011

Imponerande

L vill att jag ska skriva det här så jag gör det så ni får veta hur duktig hon e :) (jag tycker att hon är duktig oxå)
Hon har fått fart på sitt tränande litegrand nu, jättekul tycker jag. Igår skulle vi gå på spinning tillsammans o hon var så het på gröten att friskisvärden fick stoppa henne på väg in i salen för alla andra hade inte gått ut ännu :) Sen har jag aldrig sett henne ta i så mycket som hon gjorde heller, det blir mycket roligare när vi e två och jag ser att hon anstränger sig oxå. Jag tror minsann att hon svettades en droppe eller två ;)
Själv så går mitt tränande åt skogen, jag har så sjukt ont i knät konstant. Tror att det kan vara dags för en ny spruta kanske, det hjälpte ju ett tag sist. Problemet är väl bara att man måste väl gå igenom hela proceduren igen och det känner jag inte för, jag vet vad problemet är och dom kommer inte göra något åt det iallafall. Får se hur jag gör. Jobbigt är det iallafall.

Jag trivs riktigt bra på mitt nya jobb. Känner att jag kommit in i gänget även kommit ut i gänget :) Jag känner att vissa saker snappar jag upp ganska så fort faktiskt o det känns bra, jag får en del ansvar redan nu och det känns verkligen kanon.

Annars rullar det mesta på inga stora händelser vare sig bra eller dåliga som jag kan komma på nu så d e ju bra. Skid VM pågår och idag började skidskyttet, blir en hektisk helg oxå, sen är vi bjudna på champangebrunch på söndag oxå, hur kan man komma på det när det är massa sport på tv??? Förstår ingenting ;)

Ha´re

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar