fredag 16 april 2010

Ett steg i rätt riktning

Jag är nöjd, fick en tid på ortopeden redan nästa vecka. När jag ringde o frågade var sköterskan jag pratade med minst sagt förvånad att jag fått en tid så snabbt men hon sa oxå att det kan bero på att det var en skidskada. Det e kanske lite konstigt, har man förtur när man åkt skidor o skadat sig? Jag klagar inte det minsta utan tackar o tar emot. Så nu är det undersökning av ortopeden o sedan beslut om det blir op eller inte. Jag hoppas npg lite på op ändå för då åtgärdas d ju iallafall annars får jag lära mig att leva med ett svullet knä som gör ont o dte är inte alls roligt.
Eftersom golfbanan öppnar i helgen var jag ju tvungen att provsvinga lite i lägenheten igår för att se om det fanns en liten möjlighet ändå men nej d går inte, det kommer göra för ont men några slag på rangen kan det nog bli ändå lite smärta får man ju leva med.
Jag e träningssugen, väldigt träningssugen. Jag måste försöka få med mig L på gymmet ett tag nu. Får lov att träna överkroppen även om jag tycker det är riktigt tråkigt, kan ju bero på att jag e så svag där :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar