söndag 11 april 2010

Neråt

Det har varit en tung helg, börjat tänka lite för mycket tror jag. Kanske en väldigt tidig 40-års kris eller kanske kan man ha en 36-års kris eller så e d helt enkelt bara en av mina vanliga svackor. Jag hoppas bara att det går över snart.
Jag önskar så att jag kunde få lite mer flyt i livet inte att det kommer små hinder på vägen hela tiden, d rullar på o sen pank så står det där hindret. Jag har absolut flyt på hemma fronten där har jag inte så mycket att klaga på men för övrig.... Alltså hur svårt kan det vara att få ett jobb som känns som att det är meningsfullt o ger mig något? Är det inte dags för det? Det skulle underlätta så sjukt mycket för mig nu. Jag behöver sysselsättning ett tag nu. Bara att gilla läget as usual.
Jag har gjort något som jag inte får egentligen men jag kunde inte hålla mig, jag har cyklat några dagar nu. D känns okej i knät under tiden jag cyklar men sedan när jag e klar gör d ju ont o e svullet men jag måste röra på mig jag kommer gå under fullständigt annars.

Har en stor utmaning på G oxå, ska vinna den absolut! Har hittat någon som verkar vara mer tävlingsmänniska än jag så d kommer bli en tuff kamp men jag ska ta hem den o i första hand så e ju utmaningen för min egen skull.

FInns d något mer patetikst än låtsas människor? Människor som tror sig leva i en värld som inte existerar. Herregud väx upp någon gång! Hur svårt kan det vara???? Näsbränna - JA tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar