söndag 17 april 2011

Golf, sol, tapas o lite mer golf

I helgen har det varit mycket golf på schemat o jäklar vad jag njutit. Nio hål igår tillsammans med herr o fru golf, alltså två pensionärer som hade alla rätt klädes mässigt o så. Fru golf slog väldigt rakt men inte så långt, herr golf hade en sving som var snabbare än en cobra men vi hade det trevligt och jag tror att alla var nöjda. Sedan for vi hela vägen till andra sidan stockholm. Stockholm är stort! När man ska åka ifrån ena sidan till andra sidan tar det väldigt lång tid. Vi for till Dormy för att köpa nya klubbor. Jag visste innan vad jag skulle ha, trodde jag. L skulle prova ut sina klubbor. D e coolt att se vilken skillnad det är på klubbor och klubbor. Eftersom det gick ganska snabbt för L så fick jag oxå en snabb utvärdering. Så najs! D coola är att d klubborna som passade mig bäst var den senaste o nyaste modellen. Något som kallas half and half, halva grafit o halva stål. Så coolt- problemet var att dom måste tillverkas så d tar 4 veckor tills dom kommer.... L´s oxå som tur e så om 4 veckor kommer vi vara kungar på banan :) Scoren kommer sjunka som en sten... Haha D kommer bli riktigt skoj iallafall. Idag gick vi en runda själva, d e ju alltid roligast, resultetet?? Väldigt varierande kan man väl säga :) Solen sken så vi avslutade med en glass i solen på verandan utanför klubbhuset. Kan inte bli så mycket bättre. I veckan kommer det bli fullt ös fram till onsdag kväll sen är det semester som gäller. Najs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar