onsdag 29 oktober 2008

Däckbyte

Som den sanna flatan man är så har man ju bytit däck på bilen ikväll, smutsig som en riktig butch :) När vi var klara så meddelar L att nästa år så lämnar vi in den det kostar ju bara 200 kr, hon hade inte kunnat säga d lite tidigare. Jag hade kunnat klara mig utan att vara en riktig flata ikväll.
Hade hoppats att kunna gå på spinning imorgon på lunchen men jag vet inte riktigt hur d går med knät, det börjar skifta färg lite nu.
Fick se en ny sida av L eller upptäckte en sak idag :)

Känns bra på hemmaplan just nu, lycklig på ett sätt som jag inte trodde att jag skulle få uppleva. För snart två år sedan så gjorde jag ett val som förändrade mitt liv totalt o jag är så glad att jag tog steget.
Inte långt kvar till New York nu, var på Arlanda o hämtade chefen idag då pirrade det till i magen. Men målet med resan ska överväga resan hoppas jag.

Bye bye

1 kommentar:

  1. men de e bra... då vet vi fina töser som e rädda för lite skit va vi ska lämna bilen när däcken ska bytas...hehe
    härligt att höra att du mår bra, hoppas knät blir bra snart...de va la dumt att ramla sådär??!! =)

    SvaraRadera