söndag 26 oktober 2008

En riktigt bra söndag

En riktigt bra söndag ska innehålla, kärlek, lugn, lite luft, en latte, lite film, får man med dessa ingredienser har man det perfekta resultatet på en söndags mix, får man med lite vänner på det så är det ju totalt perfekt.
Idag har jag haft en riktigt bra söndag, vaknade i tid, kollade lite tv och åt frukost med sambo, städade, gick på nya Forum Nacka o tog med en take away latte från eh o har sedan legat i soffan o gjort ingenting men ändå känt kärlek precis som det ska vara. Ibland behövs det inte så mycket för att men ska känna kärlek, d e på riktigt bara.
Måste ha lite nehgativt idag oxå somändå var positivt :) Jag HATAR att städa, jag blir alltid arg av det, många använder städning för att bli av med aggressioner men för mig är det precis tvärtom, jag blir verkligen arg av det. Därför är det en viss fara att börja en dag med att städa men idag tro det eller ej så blev jag inte arg, märkligt men underbart. För jag vill inte att kärleken ska vara tvungen att göra allt här hemma utan jag vill att vi ska hjälpas åt.Det gjorde vi idag o vi är så effektiva nrä vi sätter fart.
Forum Nacka vet jag inte riktigt vad jag ska säga om än. Det var stort men och jag tror att jag gillade det men det behövs nog ett besök till när det inte är invigning och så mycket folk.

Idag är det exakt 3 veckor kvar till mitt största äventyr i livet (hittills) resan som kännslite som en dröm fortfrande men som ska bli verklighet så snart. Shit va roligt det ska bli.

Sen måste jag bara säga att verkliga vänner växer inte på träd o dom riktiga vänner jag har har en stor plats i mitt hjärta, inte alla som får en plats där men dom som har kommit dit är jag så himla glad att dom finns där.

En sista liten kommentar.... Det är inte roligt att hamna i fängelse 4 gånger i rad :(

Bye bye

1 kommentar:

  1. Hej tjejen, va kul att du hittat hit!! ska bli kul å få dela dina tankar.. Kram

    SvaraRadera