fredag 2 juli 2010

Tjoooohooo eller nåt

Idag började semestern för L eller frosty tops som hon numera kallas oxå ;) Men hon e jättefin i sin nya frisyr. Vi var o klippte oss i onsdags o det blev jättebra på båda så nu kommer vi ner snyggare än någonsin eller?
Eftersom vi drar imorgon så har det varit full fart på städning, tvätt o packning men nu e d klart o fint här hemma, tom torkat golvet. Alltid skönt att komma hem till en städad lägenhet. Men det e ju för varmt för att städa, lagom för att ligga vid vattnet o sippa på lite skumpa men inte för att städa.
Ikväll blir d att fira på Olearys o kolla på fotboll :)

Läkarbesöket gick bra, tyvärr inte så bra som jag hade hoppats på men egentligen trodde jag ju inte att dom skulle skicka mig till op direkt. Så nu väntar jag på kallelse till magnetröntgen, det jag hade hoppats på att slippa. Tydligen skulle det snabbt att få den tiden så det blir nog till att åka upp någon sväng o fixa det. Jag vill inte vänta utan nu när jag satt igång det vill jag att det ska gå snabbt. Jag har för ont för att gå o vänta.

Mellby nästa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar