onsdag 30 juni 2010

Flyt!

Ibland ska man ha lite flyt. Eftersom vi inte kommer vara i stan på ett par veckor så har jag varit lite orolig att kallelsen till ortopeden ska ligga hemma i brevlådan o jag missar tiden. Så jag slängde iväg ett mail imorse på chans o hoppades att dom kanske skulle höra av sig på något sätt den här veckan, ca 1 timme efter att jag skickat mailet så ringer dom från Sabbatsberg o säger att jag kan få komma på fredag. Snacka om flyt! Passade ju perfekt. Så nu hinner jag med undersökningen innan vi drar. Så just nu rockar Sabbatsberg :) Det e ju så man vill bli bemött. Ska bli spännande att se vad dom säger den här gången.
Jag kom på en sak, kan man säga att man har semester fast man e arbetslös? För semester har man ju inte utan man söker ju jobb från annan ort bara. Internet e ju en fantastisk uppfinning!
Så jag ska inte ha semester utan jag ska resa bort snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar