torsdag 17 juni 2010

Vad ska man skriva om?

En av mina vänner undrade om jag skrotat min blogg igår och det har jag ju inte men vad skriver man om när det inte händer så mycket i livet?
Det mesta rullar på lix. Inte så mycket golf som jag önskar men med tanke på mitt knä så är det inget alternativ just nu. Jag har lyckas med bedriften att pajja mitt hela knä, eller ja d e ju inte så helt nu. Idag har jag så ont att jag knappt kan gå. Jäkligt deppigt e d.... Måste försöka få en läkartid så att jag får igång karusellen igen för det är en karusell. Jag hade hoppats att man kunde hoppa över några steg eftersom jag redan träffat en ortoped ang. mitt andra knä men så fungerade det inte utan det var bara att börja från början från vårdcentralen där dom konstaterar att ja d e ju inte så bra det här, skickar mig till en vanlig röntgen som inte visar något eftersom jag inte har något brutet ben, finns ju inte så många ben att bryta i knät lix. Så får jag vänta på remiss och tid på magnet röntgen o så får jag vänta på tid till ortopeden för jag har väldigt svårt att tänka mig att det inte ska vara något mindre fel för då har man inte så ont som jag har. Jag har problem när jag ska vända mig i sängen om knät kommer i fel vinkel. knät läser sig när jag ska resa på mig efter att ha suttit ner. Joråsåatt det e bra faktiskt. Bara att gilla läget eller hur e d det heter.
Men igår beställde jag en ny golfbag, gjorde värsta klippet o d blir man ju lite glad av. Även om man inte kan spela så mycket kan man ju ha en snygg bag :) Bästa T hade dock inte så stor förståelse för min glädje men vi har o andra sidan lite olika intressen :)
Ang. bästa T så hoppas jag verkligen att allt kommer lösa sig så att hon blir storstadsbo, shit vad vi ska träna då. Blir så mycket enklare att komma iväg då o mycket mer motiverande att träna med henne. Saknar det som sjutton. Ja jag saknar henne oxå såklart :)
Imorgon är det bara 2 veckor kvar tills d e dags för 3 veckor i paradiset. Ska bli UNDERBART! Känns lite tidigt med semester redan (eller semster föresten, jag jobbar ju knappt) blir mycket kvar av sommaren när vi kommer hem då. Men vi får njuta av sommaren i sthlm på helgerna o kanske åka ner någon lång helg till paradiset oxå. Vi hoppas på mycket sol så vi kan njuta av poolen oxå om den kommer på plats någon gång, skulle gissa att första veckan kommer att gå åt till att bygga klart runt den. Men med vår tur så kommer det säkert regna ändå, vi har värsta missflytet när vi är där. Självklart blir d några dagar i Gbg oxå med lillebror o familj. Jag har ju blivit modig på äldre dagar så jag vågar åka några bergodalbanor, det får inte gå för fort o snurra så ska d nog gå bra. Vi ska bo på vårt favvohotell oxå. Älskar att bo på hotell! Skulle kunna bo hur mycket som helst på hotell men tyvärr kostar det ju inte gratis.
Nästa helg kommer det bli full fart, vi ska ha en tjejhelg modell mindre. Eller modellen är kanske inte mindre men åldern kommer vara mindre. Då ska tjejerna bus komma o sätta fart på tanterna. Det e ju tur att vi ska på semester bara en vecka senare för det lär vi behöva. D blir ju inte så mycket lugn när dom e här men det ska bli roligt, skulle gissa att det stål lite shopping o grönan på schemat o några rundor med Bra Vittrationer på Singstar :)

Just ja det e ju något som kallas fotbolls VM nu o eftersom jag vet att alla mina kompisar bara älskar allt som har med sport att göra så kommer en låång utläggning om det nu..... Nä jag hoppar det....
Men en sak kan jag säga, vi har äntligen fått ett favorithak i Liljeholmen, Olearys, Stockholms största så där kommer vi nog hänga en del. Inte världens nyttigaste mat kanske men det e gott iallafall. Nu när det är det där stora mästerskapet så e d ganska grymt att vara där.
Sen har det ju inträffat en katastrof, Waynes har fått en vattenskada så det är stängt!!! Vi har problem med vårt kaffe intag :)

Det finns en person i min närhet eller nej närhet är fel ord men det finns en person som jag känner. Inte mycket chockerar mig när det gäller personen i fråga men nu har jag tamigsjutton tappat hakan fullständigt o saknar ord..... Jisses!!!! Bra jobbat eller jäkligt patetiskt jag vet inte längre.....

1 kommentar: