måndag 17 maj 2010

Paradiset

Vårat paradis ligger i Mellbystrand, jag älskar att vara där och jag slappnar av fullständigt när jag är där. Trots att vädret inte varit något vidare så har det ändå varit kanon. Så fort jag stiger ur bilen när vi kommer av så slappnar jag av o bara är. Så najs! Skulle kunna bo där under sommaren i vår lilla stuga :)
VI har spelat en del golf oxå, självklart i Mellby deras bana är kort men i så otroligt fint skick, det är behagligt att traska runt dom nio hål som finns, vill man tar man ett varv till sedan, kanske en våffla efter man spelat klart eller mellan varven o bara finns lix.
I fredags spelade vi den mest utmanande banan jag har spelat o krävande, jisses vad det gick upponer. Mina knän bara skrek av smärta, nästa gång vi ska spela där blir d golfbil för jag var helt däckad sedan. Men banan var väldigt trevlig o spela o vi fick sällskap dom 9 första hålen av ett par från gbg så var riktigt trevliga. Najs runda helt enkelt o solen visade sig tom. d e ju inte illa.
På vägen hem började vi prata om något som egentligen aldrig funnits i våra tankar men nu helt plötsligt flög dit. Vi får se om det någonsin blir någon verklighet av det men det är en lockande tanke på många sätt men det är stort och det krävs väääääldigt mycket tanke innan det ens kommer nära att hända om det ens kommer hända men det var roligt att tänka o spåna lite tillsammans. VI har det rätt bra ihop :)

Nu e d bäst att passa på att vistas i solen man vet ju aldrig när den visar sig igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar