fredag 22 januari 2010

En fin lägenhet

Det finns ju inget tråkigare än att komma hem från en resa till en skitig lägenhet, så idag var det städning på schemat. Tycker ju i vanliga fall att det e skittråkigt att städa, d e bara diska som är värre men idag gick d helt okej faktiskt. Hittade en skiva som jag döpt till En riktigt bra Fia blandning :) Jag vet inte om den var kankse inte riktigt bra o jag skulle troligen inte ha med många av låtarna i en blandning idag men visst fanns det en del låtar man nästan glömt som funkar än idag. Så pumpa upp ljudet i topp o sen skråla med som en tok så gick städningen undan.
Ikväll e sista kvällen på egen hand sedan kommer äntligen L hem igen, vad jag har förstått av rapporterna så verkar dom haft en riktigt najs skidvecka.
Det känns som jag oxå har klarat av veckan bra, jag var orolig innan att jag skulle trilla ner i ett litet hål men jag har klarat mig o d känns bra.
Imorgon ska jag fika m två förväntasfulla personer, ska bli riktigt najs.
Ikväll blird tvättstugan, handboll o lets dance. Gjorde en rejäl laddning med Chilli con carne igår så d blir d till middag ideg oxå om ni undrar :)
Ha en skön kväll på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar