torsdag 7 januari 2010

Torsdag eller måndag eller?

Vad e d för dag idag egentligen. Shit den här veckan blir man inte klok på, kroppen e helt vilse ju, sömnen e helt vilse ja hela jag e nog rätt vilse tror jag :)
Har inte gjort många knop dom senaste dagarna. Vi har hunnit med en bio m "lantisarna" :) Göta Kanal 3 inte någon film så får så himla mycket Oskars direkt men helt okej ändå. Lagom Söndags film lix, lämna hjärnan i kassan o små fnittra några gånger gå därifrån med ganska soft känsla i kroppen lix.
Igår tvingade vi oss till köpcentrumet o tog en latte annars hade vi nog vuxit fast i soffan med varsin Iphone i handen. Shit man kan pilla på den där hela dagarna verkligen. L e lite värre än mig hon kallar den sin älskling och säger god natt till den på kvällarna :) Jag vill inte veta vad som skulle hända om den gick sönder eller försvann på något sätt. Troligen skulle det utlysas sorgdag då.
Jag har hunnit med att träna lite iallafall eller inte så lite heller gjorde ett grymt pass i tisdags, riktigt nöjd efteråt. Hoppas verkligen att jag kan hålla i träningen nu fram till Åre som det föresten idag är precis 2 månader till. Jippi!! Ska bli så himla kul så d e nästan inte sant.

Måste återigen säga att jag älskar vädret ute just nu, tittar ut o ser snön falla ner o d e lagom kallt ute. Det e vinter gott folk. Underbart!!! Visst jag måste erkänna att det var lite väl kallt när termometern kröp ner mot -20 strecket men som d e just nu e d najs! Enda lilla nackdelen är att det är väldigt kallt i vår lägenhet, jag vill ju ha det ganska kallt när jag sover men att frysa när jag sitter i soffan känns inte helt ok, men iofs hellre det än att sitta i en bastu. Mycket ljus går det åt hemma hos oss just nu men det är ganska mysigt tycker jag.

Vet inte om jag ska nämna något om det här med väx upp eller om jag ska vänta till något senare tillfälle. Idag e jag på ganska gott humör så jag väntar lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar