söndag 31 januari 2010

Najs helg

Helgen har varit riktigt bra faktiskt. Vi har haft besök av vår vän och bitch I. Alla vet att i just detta fallet e d bitch m mycket kärlek bakom. Helgen började med att jag o L skulle åka o handla o träna men det blev handling o en lång fika istället, det var väldigt trevligt mycket mysigt med sådana lång fika där man kan prata om allt möjligt i en skön miljö. Vi har nog hittat ett nytt favorit eh nu, ligger lite avsides men det gör ju att det är ganska lugnt där istället. Vi skulle ju ha gått på dejt i torsdags hade vi tänkt men vi gick o shoppade lite på Cross rean istället :) Jag älskar verkligen Cross, så schyssta kläder.
Fredags kvällen innebar den obligatoriska tacokvällen när I är i stan :) Vi kom in på ämnet vad man ska o vad man kanske inte ska skriva på facebook o vi var väl samtliga ganska eniga om att man kanske ska tänka efter en gång extra vilken bild man vill ge av sig själv. Vem kan se det som man skriver osv. Jag förvånas varje dag av vad vissa personer väljer att skriva som status etc. men det är ju som tur är upp till var o en vad man väljer att skylta med. Fb e ju verkligen ett fascinerande fenomen det kan man inte komma ifrån.
Vi har hunnit med två spinningpass oxå, riktigt najs. Än en gång kom L tyvärr fram till att hon inte tycker spinning e kul vilket e jäkligt synd eftersom det är så sjukt bra träning och att det skulle vara så himla kul om vi kunde göra det tillsammans men det viktigaste när man tränar är att man känner sig motiverad och att man inte tycker det är trist för då blir inte resultaten bra, så vi får träna på gym ihop ibland o sedan på varsitt håll, vi kan ju peppa varandra ändå.
Var o såg Snabba Cash igår oxå, jag tyckte den var riktigt bra dom andra höll dock inte med mig. Jag har läst boken men kom inte ihåg den insåg jag när jag såg filmen eller ja jag kom ju ihåg det övergripande men inte allt så jag tyckte den var bra.
Sedan har det ju varit en ren katastrof vad det gäller tvunderhållningstävlingar, hur sjutton kunde Agneta Sjödin åka ut??? Vad ska man vila ögonen på nu? Ett ännu större mysterium eller inget mysterium egentligen men Hans????? Va Hans???? Den sista jag skulle vilja se som vinnare.... fy sjutton!

Just nu lutar det åt en skidtur på lördag om det inte blir på tok för kallt, måste ju prova på lite innan Åre, ja just nu går väldigt många tankar åt Åre hållet :) Men det skulle vara riktigt najs med en skiddag innan så det kan bli Romme i helgen ska tydligen vara bra där o inte så himla lång bort heller. Ska nog försöka åka lite skridskor i veckan oxå nu när d inte blir så mycket jobb längre. Får se hur knät känns bara för just nu e d inget vidare med det inte alls bra om jag ska vara helt ärlig. Men smärta kan man nog tänka bort lite iallafall om man verkligen vill något..... eller.....

Avslutningsvis, d har varit en riktigt najs helg o väldigt trevligt att ha I på besök, som alltid trots att hon e en liten bitch. Men hon e ändå en imponerande bitch, jag önskar ganska ofta att jag hade några av hennes egenskaper. Hon e en bra människa.

Ta hand om varandra ute i den underbara vintern (jag e inte ironisk när jag säger underbara vintern)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar