lördag 16 januari 2010

Tomt...

Nu e L på väg till Italien för skidresa o d e galet vad tomt d blev på en gång. Känner mig lite halv. Vi insåg igår att det var typ 2 år sedan vi var ifrån varandra såhär lång tid. Lite jobbigt faktiskt. Men jag ska njuta av min egen tid haha

Igår gjorde jag något riktigt dumt fast just då var jag väldigt stolt över det. Jag tränade i två timmar o då tränade jag i två timmar inte var på gymmet i två timmar bara. Shit va jobbigt det var. Kunde knappt röra mig när jag kom hem. Sen bröts kroppen ner betvis. Man ska inte träna som en elitidrottare när man är en soffpotatis egentligen. Min tävlingshjärna tar över lite mycket ibland. Men det får jag ju lix lida för idag. Bättre att ta två en timmars pass än ett två timmars pass det har jag lärt mig nu.
Idag har jag inte gjort en enda lite gnutta eller knutta som I skulle sagt :) utan bara kollat på skidro hela dagen ovanligt va :)
Ikväll blir d robinson o kanske en film i stooora tomma sängen :( ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar