måndag 18 januari 2010

Kärlek är meningen m livet!

Det bara är så. Jag skulle inte klara mig en dag utan kärlek. Kärlek finns i alla möjliga former det behöver inte nödvändigtvis vara till sin partner men just nu och här i denna stund är det till den bästa person jag träffat på. Jag kan inte leva utan henne o livet känns jäkligt tomt utan henne vid min sida. Jag vet att hon har det underbart där hon är o jag skulle verkligen inte vilja att hon hoppade över det för min skull men det är väldigt tomt utan henne hemma. Det är väldigt märkligt det här med kärlek oxå men jag kan inte leva utan den. Jag går o väntar på hennes sms som inte är så många som dom brukar eftersom hon är utanför landets gränser. Det är lite som när man precis träffas man går där o hoppas på att det efterlängtade smset ska komma o när det kommer fladdrar d till lite i magen. Hallå d e på gränsen det här.
Trots att hon snarkar på nätterna så står jag hellre ut med det än att ligga själv i sängen. Längtar till Lördag!

Idag e d jobb som gäller. Så omotiverad så d e inte sant. Kroppen har inte hämtat sig sedan fredagens träning än. Så det blir en promenad hemmåt idag där går gränsen just nu sen så hoppas jag på spinning imorgon.
Kanske ska t ao laga världens godaste mat ikväll.... Ja kanske det...

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jag mailar istället, eller ta det på MSN :-)

    SvaraRadera
  3. Äkta kärlek tror jag det kallas!!! Vi som hittat den kan skatta oss lyckliga! Kram på dig!

    SvaraRadera