måndag 8 februari 2010

Deltävling

Jag har inte varit så fokuserad på Melodifestivalen i år pga att det kommer något som är liiiite större OS kallas det visst. Eftersom jag är närking tror jag som vanligt att det kommer gå åt skogen för svenskarna men det är ju roligt att hoppas lite såhär innan det startar. Lite trist att det går i Kanada bara så det är en del nätter men inte så många än men man kommer ju vara lite småtrött i ca 2 veckor smällar man får ta det händer ju bara var fjärde år ok vartannat år om man räknar sommar OS oxå.
Men melodifestilaven då... Tycker faktiskt det blev ganska så rätt, Jessica Anderson hade vi kanske kunnat lämna kvar o inte skicka till andra chansen men hon är ganska trevlig tat titta på så det får väl gå pga det. Tyckte Salem var riktigt bra, de andra jag tittade med var lite tveksamma men jag fastnade direkt. Sen snälla snälla snälla ta bort Dolph från tvrutan, fattar inte hur skribenterna o svenska folket kan hylla honaom, det var ju bar apinsamt, fick gömma mig i mössan för att slippa se honom. Sen måste Måns börja klä sig för sin ålder, men det är jag säkert ensam om att tycka, herregud slappna av lite men han o Christine får godkänt iallafall.
Har legat sjuk i en vecka så träningen har det väl gått inte alls med. men får ta nya tag den här veckan. Annars händer väl inga större grejer i veckan utaom just ja OS OS OS OS :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar