lördag 20 februari 2010

Jag hade rätt :)

Jag la in en liten varning för Anna Haag igår o oj va rätt jag hade:) Riktigt roligt när det kommer en överaskning som e svensk. Hon har alltid legat i bakvattnet bakom Charlotte Kalla men nu steg hon verkligen fram o tog silver, både jag o L var helt säkra på att hon skulle bli fyra men shit va hon kom på slutet. Spännande som sjutton :)

Igår var det träning för första gången på länge, måste köra lite benträning nu o d gjorde jag :) Idag kan jag knappt gå, att resa sig o sätta sig är värstsista biten ner blir "fritt fall" :) Utfall is the shit :) Bara att jobba på. Ska försöka träna lite imorgon oxå om det går att ta sig ut för rackarns vilket väder det är ute. Som T sa idag, "D snöar på tvären" o d e helt rätt man vet knappt om det snöar hela tiden eller om d e samma flingor som bara flyger runt men sen kollar man på marken så inser man att det är olika flingor. Det e helt sjukt! Det räcker nu. Det går ju sådär att åka kommunalt oxå eller ja d går sådär att förflytta sig utomhus överhuvudtaget. Men SL har ju hyggliga problem igår sa trafikinformatören att alla bussar går men det finns ingen tidtabell längre o så var d lite för tunnelbanan oxå. Spännande kommer man fram eller inte o isf när kommer man fram.

Ikväll e d dags för Anja igen, tippar 5:e plats eller uråkning. Nu e hon för laddad tror jag o för mycket snack om henne men jag hoppas som vanligt att jag har fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar