torsdag 18 februari 2010

Sååå trött

Jag har varit på jobbet 7.30 nu några dagar o shit vilken skillnade det är, jag e helt slut, kan knappt hålla ögonen öppna på dagarna, visst d kan vara lite så att jag inte lägger mig i tid men ändå. Men det är en vanesak skulle man jobba så hela tiden så skulle man ju vänja sig lite mer med att gå upp på morgonen.
OS då, ja vad ska man säga. Björn Ferry tog ett guld o det var ju kul, han var verkligen värd det, återigen skidskytte är den mest spännande sport som finns! Det kan gå hur som helst. Tyvärr går d ju hur som helst dåligt för damerna, men ikväll finns det en ny chans, någon gång ska d väl vända.
Katastroferna avlöser ju varandra man undrar vad arrangörerna håller på med, det e ju helt galet hur mycket som går fel och det är ju inga små fel, igår höll Anja Pärsson på att slå ihjäl sig typ. Finns inte en dag utan någon katastrof miss.
Vet inte om d finns så mycket mer att rapportera mer än att jag såg en sak igår i störtloppet som jag garvade åt så jag höll på att trilla ur soffan men det går inte att återberätta.

Mitt mål är att börja köra stenhård benträning imorgon o köra träning i princip varje dag fram till Åre så jag verkligen orkar åka skidor hela dagarna. Det e inte långt kvar nu, känns helt overkligt. :)

Nu tog energin helt slut....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar