fredag 26 februari 2010

Tröööött

Fredag o tröttheten finns i hela kroppen, gäspar så jag skulle kunna svälja en vattenmelon hel som den är. OS tillsammans med tidiga mornar gör att det blir såhär, det e tur att OS e slut på söndag :)
Har faktiskt tagit mig i väg o tränat idag oxå,skönt trött i kroppen men jag har för ont i mitt knä för att jag ska vara helt nöjd det e ju bara drygt en vecka kvar till Åre, lite orolig e jag ju men förhoppningsvis så är ska d funka bra ändå. Inte samma rörelse som när man går.

Igår var jag o klippte mig, blev kort :) Jag e nöjd, jag hade tröttnat på luggen, men jag är lite orolig för att jag ser ut som en kille men L säger att jag passar i det så jag litar på henne.

Nu börjar d värsta på hela vintern, allt det här gråa o all moddig snö. Jag har inga som helst problem med 10-15 minus o snö men all den slask som det kommer bli nu den klarar jag mig väldigt bra utan. Sen fryser allt på o det blir livsfarligt att gå ute. Att man sedan riskerar att att få en stor isklump i huvudet när man går på trottoaren gör d ju inte roligare att vara ute direkt. Jag hoppas att det kan vara ok väder nästa vecka o sedan kan det få regna en vecka när vi e i Åre o när vi kommer hem e all snö borta, solen skiner d blåser lite o alla golfbanor torkar upp hur snabbt som helst, hur låter det? :) Vi ska föresten spela lite golf på söndag eller vi ska slå ett antal slag inomhus iallafall. Ska bli riktigt kul att slå iväg några med storsläggan :)

Nu ska jag inte röra mig många milimeter ikväll, midnatt e d final i curling Sverige-Kanada damer, ska bli riktigt spännande ska bara lyckas hålla mig vaken tills dess. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar