måndag 27 december 2010

Då var det över då...

Det gick jäkligt snabbt, nästan så man int emärkte av det ens, den kom o sen försvann den lika fort.... Jag tycker att det borde vara obligatoriskt att julen ligger på en onsdag (jag tror att det e bäst då) så att det blir några dagar ledigt iallafall, nu blev det bara en lite längre helg lix. Men det var en trevlig helg o jag måste ha varit snäll i år för jag fick en massa fina paket.
Vi bestämde oss för att åka hem ifrån örebro redan på julaftonskvällen, det vart en riktigt lång resa, kanske den längsta genom tiderna men det var värt det att få krypa ner i sin egen säng med sitt nya underbara täcke.
Snart dags för ett nytt år och det firar vi in i Skåne, ska bli riktigt trevligt. Vi ska visst vara mitt ute i ingenstans, läskigt för stadsråttan Fia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar