måndag 13 december 2010

Segt!

Just nu e d jäkligt segt. Trött på att ha ont i foten, tycker ju att det borde vara bra nu. Jag vill kunna röra mig som vanligt o jag vill kunna ha skor på mig, jag vill kunna träna. Behöver det nu för nu e d ganska trist!

Däremot så hade vi väldigt trevligt i lördags. En del god skumpa, mycket trevligt sällskap o mycket tjejer på ett o samma ställe. Det var lite som att vara på ungdomsdisco fast tvärtom :) Nu var det mer anpassat till oss lite mindre unga först och lite yngre senare. Vi konstaterade att några hade gått vilse, några hade glömt att ta på sig kläderna på riktigt lix. Man behöver inte gå ut med skinnbyxor och en liten bh om man är 50+ och man behöver inte gå ut om man har sambakläder på sig med bara skinkor eftersom man bara har string på sig, men det e klart man kan ju göra det om man vill men det är inte helt rätt med tanke på hur resten av klientelet var klädda.

Tant var lite seg igår, tant e inte van att dricka så mycket bubbel o vara ute så länge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar