fredag 17 december 2010

En vecka kvar

Det känns mycket märkligt att det bara är en vecka kvar till jul. Men tittar man ut så stämmer det ju, härligt mycket snö :)
Idag ska vi fixa det sista gällande julklappar så är det klart. Ska till det stället man allra minst vill vara på innan jul.... en LEKSAKSAFFÄR... herregud alla stressade föräldrar och gärna ett syskon som tjatar på vad hon/han vill ha i julklapp. Men vi planerar en snabb grabandgo taktik, vi vet iallafall vilken avdelning vi ska till... tror jag :)
Idag ska vi på årets första och enda julbord, jag hoppas på en trevlig kväll thats it typ. Känner mig inte helt ok efter slängen av feber jag hade i veckan o kryckorna finns ju ff med i vissa lägen. Men jag tror på en lyckad kväll. Resten av helgen ska gå i lugnets teckan eller sportens kanske :)
Shit va kul det är att handbollsdamerna är i semifinal i EM, d e stort. Så nog pratat om sport...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar