måndag 21 december 2009

3 dagar kvar

Det e helt sjukt hur kan det bara kan vara 3 dagar till julafton d känns helt overkligt. Även om det är världens bästa julväder ute. Jag älskar verkligen vinterväder. Känns inte helt tryggt att köra hela vägen till Skåne i det här vädret men bara det inte öser ner något från himlen ska det inte vara något problem lungt o försiktigt. Vi lär ju inte vara ensamma på vägen direkt. En sak som ska bli lite härligt är att ligga i bubbelbadet o kolla på stjärnorna eller nåt. Jag hoppas så sjukt mycket på att det finns lite snö kvar i skåne till jul men jag är rädd för att det kommer att ha regnat bort.
På annandagen är det Hässleholms reunion o vi utbölingar får oxå vara med.
Idag ska jag äntligen få klippa mig. E galet långhårig. Hoppas på en liten förändring oxå kanske men det e inget jag bestämmer utan min frisör :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar