tisdag 22 december 2009

Sjukt nöjd

Måste bara skryta lite för jag e stolt över mig själv idag. Var o tränade idag o körde skithårt inte tanken från början men det kändes bra i kroppen när jag kom igång så jag körde på. 20 min på crosstrainer har bara klarat 15 innan, sen det jag e mest stolt över, joggade 10 min visst d gick inte fort men jag gjorde det iallafall. Nu kan jag ta lite julledigt till juldagen då vi tänkt träna i skåne men fram tills dess ska jag int egöra så mycket. Det som irriterar mig dock är att jag inte går ner i vikt trots att jag tränar men jag tror d kommer släppa efter ett tag.
Nu står det städning o tvätt på schemat skulle till systemet oxå men det får vänta tills imorgon tror d e smartare att ta det imorgon fm innan vi åker istället för ikväll.
Om det inte blir något inlägg innan julafton så får ni ha en underbar jul!
puss puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar