fredag 11 december 2009

Mys i mörkret

Igår var det en perfekt biodejt, filmen var kanon jag tror jag tycker den var den bästa av dom tre. Sen var det så mysigt att sitta med kärleken där. Jag tror jga e nykär eller något för det känns i hjärtat när jag tänker på henne o jag vill inte vara utan henne för långa stunder. Tycker dagen blir lång om hon inte kommer till jobbet på lunchen.... Jag tycker det är en mysig känsla o jag e glad att den finns i bröstet.
Jag har kommit på värsta bästa julklappen oxå, toknöjd :)

Idag blir d träning o solning tror jag, alltså det blir träning det är solen jag inte bestämt mig om än men jag tror det blir det oxå. Jag jobbar ju nämligen i en igloo (hur d nu stavas) så jag behöver tinas upp. Dom är inne o känner på elementen ca 10 gånger om dagen men vet inte vad felet är. Inte för jag vet om dom tror att handpåläggning ska hjälpa o magiskt sätta fart på dom. Tydligen e d fel i hela huset men just nu bryr jag mig inte, fixa bara värmen där jag sitter för jag fyser ihjäl. Såg en dress på coolstuff dom var som en vuxen täckdress som var typ som en sovsäck med armar o ben, det kanske skulle vara något att tänka på.

Imorgon ska vi kolla på gaykörens julshow, ska bli spännande jag har aldrig kollat på den, dom sk avisst vara riktigt duktiga o jag kan tycka körmusik är jäkligt maffigt om det är en duktig kör.
Sen består resten av helgen av att kolla på skidor på tv o få in något spinningpass tänkte jag. Gick ju så jäkla bra sist NOT så jag måste ta revansch. Någon film kan tänkas hinnas med oxå, e på soffmys humör.
Några julklappar kanske vi ska försöka fixa oxå.

Ett litet grattis till svägerskan idag för hon fyller år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar