tisdag 29 december 2009

Imorgon e d jul igen....

Imorgon bär d av till Örebro o fira jul. Ska bli riktigt mysigt. Vi firar jul o nyår på en gång imorgon m delar av släkten. Wilma sa idag att dom hade inte ens fått äta upp pepparkakshuset för att vi skulle fira jul imorgon. Stackarna :)
Ska bli så spännande att se barnens min när dom öppnar sina klappar, d e d mysigaste faktiskt. Älskar att få paket men jag älskar lika mycket att ge bort dom.
Vi ska lyxa lite o bo på hotell, hittade ett riktigt bra erbjudande som vi inte kunde motstå. Måste erkänna att jag verkligen älskar att bo på hotell det e d bästa jag vet.
Nyårsafton ska vi fira hos d bästa brudarna i Örebro, ska bli så himla trevligt.har sett framemot det sedan vi bestämde det. God mat o skumpa o underbara vänner, kan d bli bättre?
Men innan middag o vänner ska vi ha en tjejdag på stan, Alvin o gänget 2 och fika står på schemat ska bli riktigt mysigt :) Är ingen stor fan av tecknat men vad gör man inte för kärleken o brorsbarnen ;) Jag skulle nog göra vad som helst tror jag.

Jag måste ju berätta om annandagen, vi hade verkligen jättetrevligt åt ett stort ost o kex bord o drack lite skumpa o badade bubbelbad. Vi var helt säker på att vi hade sagt till alla att d var bubbelbad men alla trodde det var en badtunna så jag kan säga att dom njöt av att ligga där o bli serverade skumpa :)
Jag försökte även gemig på att berätta för min svärmor vad jag känner för L men jag e lite för feg så jag skulle linda in det lite o sa bla "Ni har verkligen lyckats med att uppfostra en fin dotter" Svaret blev "Ja det tycker jag vi har" :) Skulle kunna säga att det är ett typiskt familjedrag att komma m d svaret haha Jag får nog vara lite tydligare nästa gång.

Föresten så trodde vi att det var ett smart drag att vänta till mellandagarna att köpa julklapparna men jag kan meddela att det var ingen bra idé d var helt utplockat o inget alls att välja på. Katastrof.... Men d blev nog bra tillslut.

Nu hörrni får ni ha ett trevligt nyårsfirande.

Kramelikram (haha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar