torsdag 25 november 2010

Äntligen snö!

Det e ju underbart att titta ut genom fönstret o se hur snön faller. Jag älskar det! I Sverige ska det finnas årstider och när det är vinter ska det vara vinter och på vintern ska det vara snö. punktslut! På sommaren får det gärna vara 23-25 grader o strålande sol men nu får d gärna vara runt 5 minus o snö då blir jag glad :)

Idag för 4 år sedan förändrades mitt liv totalt :) (egentligen lite tidigare men vi säger den dagen iallafall) Min stora kärlek blev min eller vi blev oss kanske man ska säga. Dom få som kände mig i mitt tidigare liv innan jag träffade L skulle inte känna igen mig nu. Hon kom in som en räddande ängel i mitt liv och jag skulle inte vara den jag är idag om jag inte träffat henne. Hon har fått mig att inse att livet faktiskt är något bra och kärlek kan vara fantastiskt. Jag vet inte hur jag skulle klara mig utan henne. Min kärlek till henne är enorm och jag kan inte tänka mig ett liv utan henne vid min sida. Kan man hoppas på en nolla efter den där fyran sen kanske? D vore något att fira det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar