onsdag 24 november 2010

Yes!

Att få ihop 30 000 steg på en dag känns i benen idag men jag är stolt att jag klarade det. Det krävdes en lunchpromenad i snöyran, ett bergspass spinning, att gymmet inte ligger precis bredvid tunnelbanan, åka för långt med bussen :) Men det gick o d e coolt. Idag är jag värd en riktigt soft dag i soffan så det kommer jag unna mig. Kanske blir det en kortispromenad på lunchen ändå men bara för att köpa en grym morotsmuffins isåfall :)
Känns som vintern verkligen slagit till idag, äntligen ;) Tog tom. fram vinterjackan idag, borde satsa på vinterskorna oxå känner jag, så imorgon åker dom nog oxå på. Sen måste jag investera i ett par vantar, när vi fixade ärmarna på jackan förra året så blev den precis lagom när man åker skidor o har handskar men om man inte har vantar alls så blir det kallt.
Tankar kring jul snurrar i huvudet, ska man tänka på sig själv eller ska man tänka på andra? Julen är väl till för att tänka på andra tror jag.... Tror dock att vi bestämt oss för att åka till Skåne på nyår för att fira med min tävlingsmotståndare. Kan ju vara bra eftersom det är målgång för vår tävling då :)
Bara 18 200 kvar nu den här veckan, plätt lätt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar