måndag 22 november 2010

Tävlingsdjävulen

Shit vilken tävlingsmänniska jag kan vara. Jag har varit så totalt omotiverad gällande träning den här veckan men sen visste jag att om jag inte tränar så kommer I få 1 poäng mer än mig och det går ju verkligen inte för sig. Så hade det inte varit för tävlingen hade jag inte stått 1 timme på crosstrainern o svettats o fredags och jag hade verkligen inte satt mig på cykeln igår kväll. Så jag ska ju vara tacksam för tävlingen. Jag vill inte tappa träningsdosen nu så d e bar att bita ihop o göra allt för att vinna tävlingen. Det roliga är ju att den helt icke tävlingsinriktade I är precis lika tävlinggalen som jag i detta fallet :) Extra push verkligen. Så idag blir det spionning med fågelsång, jäklar vad jag ska köra.
Helgen var för övrigt väldigt lugn. Vi var ute o firade lite i fredags o käkade riktigt bra tapas och sedan tpg vi en öl på Little Persia, vi höjde medelåldern med minst 100% bara småungar men det var trevligt ändå. Tack mina vänner för en trevlig kväll.
Däremot måste jag säga att jag är besviken på min egen familj. Ja jag ska skriva om det här o läser ni och tar åt er så får ni göra det faktiskt. Jag vet att det är många faktorer som spelar in. Men nu är det så att jag flyttat till Stockholm och jag har mitt liv här, jag bor inte kvar i Örebro. Jag o L åker framotillbaka och firar alla o dyker upp på födelsedagar men det börjar kännas lite tröttsamt när det inte bjuds tillbaka på samma sätt. Det finns alltid en anledning till att inte komma hit. Vi kanske ska bli lite på samma sätt jag vet inte. Jag e lite less på det iallafall. Det kanske är barnsligt men jag är iallafall trött på det. Funderar på att göra något drastiskt men jag vill inte att det ska drabba fel personer.
För övrigt måste jag säga att livet rullar på ganska bra just nu. Jag känner mig hyffsat stabil i hur jag mår, det är alltid väldigt riskabelt att säga så för då brukar något slå undan fötterna på mig, Så jag går fortfarande med lite försiktiga steg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar