torsdag 11 november 2010

ÄNTLIGEN!!!

Jag har hittat den perfekta bantningskuren för mig. Kilona kommer bara rasa av mig känner jag. På löpet på Expressen idag står det med stor fet text "Sov dig smal" (typ) bredvid är det en kvinna som har gått ner 29 kilo. Visst e d underbart tänka att kunna sova sig smal? Jag älskar att sova och jag behöver gå ner i vikt. Kan det bli bättre! Jag e helt klart på, så jag e ledsen om jag int egår att få tag på på något år för jag ska sova mig smal o d måste ju innebära att jag behöver hamna i något komaliknande tillstånd eller nåt... vad vet jag?

För övrigt har jag hört två underbara kommentarer på trailers för tvprogram
1. För programet Böda någonting "Hur kan man säga att vädret är ostabilt när det regnat tre dagar i sträck" Kan d bli så mycket roligare än så.
2. Nästa för Ladys på Östermalm typ "Man måste ju inte bo på östermalm jag har ju bott både på Mallorca o Marbeia" (stavas inte alls så!) Ja men dåså då behöver vi ju inte känna oss alls konstiga.
Underbart med tv ändå (trots att jag inte sett något av programmen, jag har lix så mycket annat att kolla på ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar