söndag 14 mars 2010

Bara förnamnet

Shit idag har det varit stora tröttmössan på här. Både L o jag har varit mer döda än levande idag. Vi e för gamla för att vara uppe sent o fira melodifestivalen. Men vi hade väldigt trevligt igår iallafall o Anna Bergendahl kan man ju inte klaga på. Vilken underbar röst hon har. Vi e helt chanslösa i Norge men det spelar ingen roll för den är grym låten. Lika bra att en bra låt för vinna än en dålig som ändå e chanslös. Vad de internationella jurygrupperna hade för funktion har jag inte lyckats fundera ut än. Dom spred ju poängen som värsta gödselspridaren så det kan vi väl hoppa över till nästa år kanske.
Vi hade en väldigt bra dag igår, brunch på Frapino o en hel del grejer fixade. Vi letade sängbord men rackarns va svårt det var. Vi hittade snygga men dom var lite i dyraste laget så vi får väl se. Det e ju ingen riktig panik eftersom tapeterna inte är i närheten av vår lägenhet än. Kvällen spenderades här hemma med H o C några alkoholhaltiga drycker, hög volym o några timmars sing star har bidragit till tröttmössan idag.

Jag börjar bli lite orolig för knät, kan något vara trasigt kanske? Det blir lix inte bättre men inte så mycket sämre heller. Jag kan ju stödja på det o gå hyffsat bra o d e inga direkta låsningar i det. Jag vet inte hur jag ska göra riktigt. Ont i vaden får jag oxå av allt haltande. Kanske får ta o ringa o kolla vad en läkare skulle säga om det?? Hmm?

Nu blir d jobb en vecka iallafall, ska bli skönt faktiskt. Får se vad veckan bjuder på, kan ju inte bli mycket mer flopp än förra veckan ändå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar