torsdag 18 mars 2010

Bra dag idag faktiskt... eller???

Fy sjutton idag hade man kunnat varit utan...
Vaknade 20 minuter EFTER att jag borde ha varit på jobbet... Inte så bra! Att jag var på jobbet 40 min efter att jag vaknat e ganska bra jobbat. In på jobbet, jobba en timme sen till läkaren, undersökning o sedan vidare till röntgen, då hade ju inte läkaren varit tillräckligt snabb o skicka remissen o dom skulle faktiskt ha lunchstängt mellan 12-13 trots att dom redan satt o åt innan kl var 12 så var det bara att snällt gå tillbaka till läkaren o be honom trycka på knappen igen för det kunde ju faktiskt inte dom ringa o be honom göra det eller kolla så allt var ok. Så jag fick snällt gå hem o vänta 1 timme ingen ide att åka o vända på jobbet på den timmen lix. Tillbaka till röntgen, plåtade, sen väntan först på röntgen, sen på läkaren. Sen glada nyheter.... eller NEJ! Troligen en trasig menisk o även inre ledbandet kan ha fått sig en smäll. Så nu är det väntan på remiss på magnetröntgen o fram tills dess minimal belastning o lindat knä som gäller. Fy sjutton! Den här Åre resan skulle ge mig ny energi o motivation till träning det blev väl inte riktigt så då. Får vila o hoppas på det bästa, tänk om golfen oxå påverkas????? Just nu är det ju helt uteslutet att ens tänka på golfen....

Kl 18 idag kan det dock ske ett mirakel men med tanke på hur bra det gått hittills idag så tror jag inte så mycket på att det ska slå in men kanske kanske, vi får se....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar