tisdag 30 mars 2010

Inte roligt att ha rätt alla gånger...

Fick ett väntat svar från läkaren idag, min inre menisk e paj. Inte alls roligt även om jag gissade att det var så hade jag hoppats att det skulle vara fel o jag bara var klen eller nåt men jag hade inte fel. Så nu får jag sitta o vänta i 6 veckor på en tid på ortopeden för att få besked om det blir operation eller inte. Så jäkla tungt, det är ju bara att lägga ner alla tankar på golf i sommar, varenda runda som blir kommer vara en bonus.
L´s mamma sa att lika glad som hon blev när hon fick resan lika ledsen är hon väl nu. Det stämmer precis, jag kommer klättra på väggarna o då vet jag hur jag kommer må. Ser verkligen inte fram emot den närmaste tiden.

Men något positivt e ju att vårt sovrum äntligen e klart, det blev så himla bra. Vi har lite småpiff kvar bara sen så e d tiptop. Hittade små snygga boxar som vi har som sängbord blev kanon, o allt det vita blir skitsnyggt mot det mörka. Så nu e d inte ångest när man går in där längre.

D var mer jag skulle skriva men luften har gått ur mig lite nu.

1 kommentar:

  1. Hej!

    Vi har startat en hemsida/e-handel som heter www.naglarofc.se där vi säljer allt du kan tänkas behöva för att styla dina egna naglar. Vi säljer allt från nagellack till nagelpynt för låga priser. Så glöm nu inte att gå in där och beställa!


    Många kramar

    Lovisa & Nanna / NaglarOfc

    SvaraRadera