fredag 5 mars 2010

För liten....

Jag o L hade riktigt roligt igår eller det var mest L som hade roligt. Jag skulle köpa nya googles. Har dragit mig lite för det för jag använder det väldigt lite för att jag tycker att jag ser så dåligt med dom på men nu ska d ju snöa nästa vecka så det e bäst att ha ett par ifall att. Nu visade det sig att jag har en för liten nästa för att ha googles, när jag provade dom snyggaste ett par riktigt schyssta peak då försvann min näsa helt o då var den inte inne i googelsen utan den försvann lix nedanför. Så det som skulle hålla dom på plats, näsan alltså, funkade sådär. Testade nästa par då fick jag inte riktigt luft genom näsan istället, testade ett par junior men dom tryckte upp kinderna istället men då såg man iallafall näsan :) Slutligen hittade jag ett par som var okej, men det ser ju ut som jag har cyklop på mig o näsan är i princip obefintlig. Håller alla tummar på att jag kan ha dom mest uppe på huvudet o visa hur coola dom är :) L höll på att vika sig dubbel av skratt iallafall, kul för henne att hon har stor näsa lix ;)
Är sjukt laddad nu iallafall. Känns som den här lördagen är helt i onödan lix, kan gärna få bli söndag direkt istället. Det var ju iofs 10 årsedan jag åkte på riktigt, den där dagen jag o L var i Storstenshöjden o åkte för två år sedan räknas inte men känslan e den samma. Bara orolig för krampen man får i fötterna i början, har knallat runt här hemma med pjäxorna för att vänja mig lite, funkar bra att laga mat i :) Första kvällen är det kvällsskidåkning som gäller, som tur är det i Björnen den kvällen o där e d bara blå backar i princip så som L sa då kan man snyggåka o jag kan få in känslan lite :)

Jag har en fundering... Hur lång tid duschar man som medel lix? Finns det något snitt för landets befolkning? Alla påstår att jag duschar så kort tid.... Luktar jag illa då? häromdagen så hade jag på musik när jag duschade o insåg att jag duschade en schlager låt alltså ca 3min o d var en vanlig dusch lix. Behöver det ta längre tid? Visst kan jag ta längre duschar oxå för att det är skönt men en vanlig dusch lix. Jag bara undrar, men det kan nog vara bra att jag e så snabb för L e ju inte världens snabbaste i duschen om man säger så.

Ikväll blir d tapas i Hornstull, ska tydligen vara ett av de bästa tapas ställena i stan så det ska bli spännande, med tanke på att det tog 45minuter att komma fram så måste det vara poppis iallafall. Jag menar jag ringde,upptaget,la på väntade ca 20 sek,ringde igen,upptaget.... Blev nästan chockad när dom svarade.

Till sist.... Stort grattis till lillebror som fått jobb idag. Tror d kommer gå fett bra (som ungdomarna kanske skulle säga) för dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar