fredag 11 september 2009

Återigen Fredag

Jag fick visst jobba idag oxå, känns helt ok faktiskt vi har korta dagar på fredagar så jag jobbar bara 9-12 så det är inte så ansträngande. Ganska skönt idag för d blev lite kaos på slutet igår så det är skönt att reda upp det själv o inte lägga över d på någon annan.
I eftermiddag blir d en golfrunda igen, imorgon får vi sällskap på banan oxå av en av L´s jobbarkompisar ska bli kul att någon annan hänge rmed oxå.

Nu när det är höst så kommer mitt riktiga tvmonster fram. Jag älskar att kolla på tv, komma in i en annan värld o kunna slappna av helt I like! Ikväll e d ju då premiär för kändisdjungeln, något jag måste kolla på men kan faktiskt bli så att det bara blir 1 avsnitt för att kalla d för kändisdjungeln är väl att ta i för d känns som dom har lyckats få tag i bottenskrapet av kändisar i Sverige, men en chans måste jag ge det. Skulle vara kul att ha sett någon riktigt fjolla där. Tänk att ha sett Carolina Gynning mitt i djungeln, snacka om tv av världsklass :) Men nu ska man nöja sig med Bengt Fritjofson hur mycket pirrar det av det lix?

Jag e väldigt sugen på att gå på bio oxå kanske får dra med mig L på en sen bio imorgon om hon orkar hålla sig vaken :) Finns några filmer jag vill se faktiskt.

Det snurrar lite tankar i huvudet just nu som tyvärr gör att mitt humör/mående e lite svajigt just nu men just nu ligger inte beslutet hos mig o jag har full förstående om det kommer ett nej som beslut. Man får sota för sina felaktiga beslut tidigare i livet helt enkelt.

Sen har jag märkt en sak till, när man går ner i vikt så krymper fötterna oxå :) Vilket inte e bra för alla tycker att jag har små fötter redan, sen e d inte så bra heller för jag har ju köpt ett par dyra riktigt sköna skor som nu börjat glappa lite hm inte bra. Men jag går hellre ner i vikt o tar att skorna glappar lite :)

Fick tips igår om att söka ett jobb men jag vet inte om jag vågar riktigt. Känn sväldigt läskigt men söka kan man ju alltid....

2 kommentarer:

  1. jag tycker du ska söka! fast håller med, det låter läskigt....

    SvaraRadera
  2. Jag tycker absolut du ska söka!!! =)

    SvaraRadera