söndag 13 september 2009

Trött!

Idag har varit värsta softardagen i världshistorien tror jag för shit va trött jag varit. Har verkligen inte gjort något tom la mig o vilade i sängen på dagen d händer aldrig.
Hade verkligen sett fram emot den här nya filmserien på 4:an men vilken katastrof. Jag HATAR när man dubbar istället för textar jag förstår verkligen inte meningen med det. Jag blir galen. Förstär hela filmen jag klarar inte ens att titta trots att så många svenska stora skådespelare e med. Besviken.

Blir till att jobba i morgon, min kollega har fått influensan hoppas verkligen inte att det är svininfluensan hon åkt på.
Jag tackar aldrig nej till lite jobb så d e bara på det.

Golfen har gått sådär i helgen. Två halva rundor som gått kanon men andra halvan har gått kasst båda dagarna. Måste bli skärpning till helgen.

Nattinatti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar