måndag 28 september 2009

Bimbo fruarna

Jag måste kommentera det här nu.... Jag tycker synd om dom svenska fruar som bor i USA som inte är som blondinbumbofruarna som visas på trean för det måste vara dom absolut mest blåste brudarna som finns. Den här släpiga människan som för att överraska familjen köpt något fantastiskt....o för sina egna tjänade pengar. Just ja hennes egen tjänade pengar består av att jobba på mannens företag och styla hans objekt som ska säljas. 400 dollar för ett objekt som tar en halvdag. Vad gör hon då? Jo hon sätter ut lite plastväxter och flyttar på pappersrullen i köket. Jag förstår att hon känner sig stolt över dom pengarna som hon svettats hårt för att tjäna. Vad köpte hon då för sina hårt införtjänade pengar.... Jo ett vitt amerikanskt kylskåp! Tänk va glad man skulle bli då. Jag skulle nog bli så glad så jag inte visste var jag skulle ta vägen om L överaskade mig med ett kylskåp. Hon fyllde d iofs med sådant som barnen älskade men ändå. Vad lever dom för värld dom här människorna? Dom skulle behöva byta liv med någon för att komma ner på jorden igen.
Jag fick en överraskning av min tjej idag oxå, dock inte i klass med ett kylskåp men jag e nöjd ändå :)
Annars så känns det som att kroppen e på väg in i matchen igen. Yrseln börjar ge sig hyfsat så jag hoppas att jag ska kunna lämna lägenheten på riktigt imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar