torsdag 24 september 2009

Kärlek

Det e d största men det e oxå det märkligaste och svåraste som finns. Just nu så är det människor i min närhet som verkligen får den hårda sidan av kärlek. Människor som förtjänar det bästa har det jobbigaste nu. Det konstiga är att det händer flera stycken samtidigt. Vad e d som händer? Varför kan inte personer som förtjänar den bra kärleken få det? Varför måste dom kämpa?
Ni ska veta att jag tänker på er o jag önskar att att jag kunde göra något för att underlätta för er.
Jag känner mig extra lycklig över att jag har L men man blir rädd oxå att det kanske händer oss oxå. Man måste vara rädda om varandra o uppskatta vad man har.

Jag kommer alltid att finnas där för er mina vänner. Jag hoppas att ni vet det.

Ta hand om er och varandra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar