tisdag 1 september 2009

Trodde jag var smart...

men jag vet inte riktigt....
Eftersom det är september idag så är det okej att sola solarium tycker jag :) Så jag tog en promenad över bron för att sola. Efter solningen tänkte att jag tar en promenad idag oxå men eftersom jag fick skavsår igår när jag gick tänkte jag att jag kan ju knalla en sväng i flippisarna sagt o gjort tog rundan som tar drygt en timme med flippisar. Nu har jag lite ont under fötterna kan jag säga men jag hoppas att det kommer gå över snabbt så d var ändå smartare än att gå i skor vi får väl se... Känner mig nöjd över att jag gick drygt en timme iallafall.

Min kollega/chef/vetintevadjagskakalla henne ringde idag, det gör hon iofs alla dagar som jag inte jobbar för att stämma av, men idag rungde hon för att berömma mig oxå o d känns kul att höra. Tycker att jag gör ett bra jobb men det är alltid skönt att få höra det så då blev jag glad :)
Imorgon blir d jobb hela dagen. På torsdag kväll bär d av til Mellby ser verkligen fram emot det.

Igår blev d 3 fotbollsmatcher varav en halvlek kollade jag på två matcher samtidigt en på datorn o en på tv :) Tur att man e tjej så man kan göra två saker samtidigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar