onsdag 30 september 2009

Tillbaka tror jag..

Nu har nog skallen slutat snurra allt för mycket. Tillbaka på jobbet iallafall.
Igår tog jag o städade hela lägenheten för att överaska L, tog tom. tag i ugnen som luktat skit ett bra tag nu när vi gjort något i den. Men nu är den ren och fin. Dock blev den så ren så att strömmen gick några gånger när jag skulle sätta på ugnen sen. Men nu funkar den igen. Kände mig väldigt duktig sen o framförallt så dog jag inte av utmattning efteråt så d var bra. Kanske e d över för den här gången med yrseln.

Skulle behöva åka o kolla på tapeter idag så vi kan tapetsera om sovrummet någon gång. Det är så himla tråkigt där just nu. Finns bara sängen och den nya tvn där inne. Allt känns väldigt provisoriskt. Så lite nya tapeter på väggarna och sedan fixa till lite mysigt därinne. Det ekar lite där inne just nu så det behövs lite på väggarna o så oxå. Vi har hittat jätte snygga nattduksbord (heter d så?) som jag tror skulle passa bra. Sedan har vi lite problem med tapeter för vi vet inte riktigt vad vi vill ha för något.... Förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar