fredag 4 september 2009

Första klar

Efter en dag sittande typ mitt i en byggarbetsplats i 8 timmar o en 6 timmar bilresa i regn o en natt på 5 cm tjock madrass på golvet så var det dags för första rundan på golfrundan.
Med den uppladdningen kan man ju lätt tro att det skulle gå åt skogen men..... det gjorde det inte, det gick skit bra. Jag fick 42 poäng, alla poäng över 36 är skitbra. Så jag e galet nöjd.
En sväng hem till L´s mormor har vi hunnit med oxå. Jag vill inte bli gammal så e d bara!
Nu ska vi snart förbi Idas pappa med en lite saker som hon kan roa sig med i Istanbul, tyvärr hinner vi inte träffas d hade varit väldigt trevligt men ibland funkar d inte. Sen bär d iväg till Mellby. Ikväll blir d fotboll o någon öl. Det tycker jag at vi e värda. Ska bli skönt med en dusch för man känner sig alltid lite sunkig efter en runda. Det blåste dessutom storm idag så man känner sig helt urblåst i skallen.

Imorgon tar vi oss an en ny bana igen. Tjoho va skoj livet kan vara ibland.

pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar