lördag 24 oktober 2009

Dataproblem

Vi har haft större datorproblem här hemma, vi har ju några stycken av någon anledning men ingen fungerar riktigt som den ska. MSN e borta på någon, en är stendöd osv. Men imorse hände den stora katastrofen, huvuddatorn la av... panik uppstod, som tur e finns d mesta viktiga på hårddiskar men d var lite panik hos L imorse, inte så mycket hos mig för jag sov :) Nu tror jag att det är löst men den e ju i princip helt tom nu. Jaja d blir säkert bra.

Gårdagen var väldigt trevlig o bra. Vi började m att hämta Laila, hpn var väldigt fin igen men problemet var när hon hade torkat från regnet så sog vi en repa på den nya lacken.... Ursäkta men hur gick d till?? Troligen har den ju hänt på verkstan så nu lär vi ju få lämna in henne igen :(
Sen for vi till tapet affären för nu måste vi verkligen bestämma oss för tapeterna vi gick runt där ett tag men nu har vi bestämt oss o L har äntligen insett att jag hade rätt om sovrumstapeten. Vi hade först bestämt oss för en randig som var snygg men den kändes lite tråkig ändå om man tänker på resten av lägenheten och vad vi har för tapeter där så vi tog en chans igen. Jag tycker ju tapeten e skitsnygg och fastande ju direkt sen vet man ju aldrig innan den sitter i hlea rummet men jag tror på den. Det kommer bli jättesnyggt o sen ska d handlas in vitt resten. Najs najs.
Vi hann ju såklart med en sväng på gallerian för det ligger ju så nära :) Det finns några guldkorn där o det är jättefint men jag har svårt att lokalisera mig när jag e där men det är ju en vanesak. Kvantumaffären e ju världsklass :)
På kvällen kom M över o vi lagade lite mat o kollade på Idol, så himla trevligt var det.
Jag insåg att jag har L att tacka för så himla mycket. Mitt liv har förändrats så himla mycket sedan jag träffat henne. eller rättare sagt jag har ett liv nu. Jag har aldrig varit så himla social av mig eller jag har trott att jag inte varit så social, jag tycker om att ha egen tid också o har behov av det men jag trivs med att träffa andra också på ett annat sätt än vad jag gjort tidigare. Jag e helt övertygad om att det beror på att jag känner mig mycket tryggare nu o det är pga L o kärleken jag känner från henne o som jag känner till henne. Jag kan inte beskriva min kärlek till henne. Vi har ett liv tillsammans ett underbart liv, vi pratar om framtid o vi vill hitta på saker båda vill att det ska hända saker men d kan vara precis lika skönt att inte göra något alls tillsammans. Att jag desutom fått nya vänner genom henne känns oxå väldigt trevligt o roligt. Detta gör ju att jag har lite annorlunda prioriteringar som kanske gör att vissa problem kanske uppstår. Personer som känner sig åsidosatta o så. Det e tråkigt men jag måste leva mitt liv just nu. Men jag hoppas verkligen inte att jag upplevs om ego.

Jag måste förklara vad 3-åringen menade med vad han sa "Vi kollade på Spök film och där dammsög dom" ifall det var någon som inte fick ihop vad han menade. :)

Idag blir d soft för hela slanten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar