fredag 16 oktober 2009

Örebro

Idag bär d av till Örebro, åka tåg för första gången på vääälidigt länge. Jag har ju typ bott på sjtåg ett tag i mitt liv när jag gick på gymnasiet i Ljusdal o bodde i Örebro o typ åkte hem varje helg typ 6 timmar enkel resa. Sjukt tråkigt var d, men jag kunde d flesta ställningar man kan ligga i en tågstol. Det var ju inte riktigt den standard som d e på tågen idag. Hade man tur kom dom med en kioskvagn. Shit d e ju lite konstigt eftersom d e max 5 år sedan jag gick på gymnasiet :)
Laila e ju inne för att räta ut små skavanker i plåten, eller rättare sagt räta ut hela fram skärmen eller vad d heter. L jobbar imorgon så hon kommer lite senare.
Idag blir d ett lång häng med bästa T d var så himla längesedan så vi har lite tat ta ikapp idag. Sen blir d Idolmys m bustjejerna, eller man får kanske inte kalla dom så längre eller inte den äldsta iallafall. Imorgon ska d piffas ögonbryn, lite jobbigt att jag måste åka till Örebro för att göra d men jag tycker d gör så sjukt ont att fixa dom så jag måste vaxa o jag har hittat ett ställe där dom e kanon på det så jag passar på när jag e där. Sen på kvällen är det kalas för lillebror, träffa större delen av släkten gissar jag, det var ju inte igår direkt. Vet inte när d var senast, julas kanske? nej maj var d kanske... Ska bli riktigt travligt iallafall.
Söndag vet jag inte riktigt vad som händer faktiskt, det visar sig. Förhoppningsvis hinner vi med att träffa T igen innan vi åker. L vill nog hänga lite m henne oxå. Bäst att passa på.

Jag har fått något skit i ena ögat vilket är riktigt obekvämt. Känns som någon hällt grus i ögat. Inte alls bra, d e bättre idag men igår var d inte alls skönt. D blir dagar man önskar att man hade glasögon att byta med o inte bara ha linser.

Jobba lite innan d bär av.

Ha en skön helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar