tisdag 27 oktober 2009

Varför är tisdagar så tråkiga?

Dom flesta avskyr måndagar men för mig är tisdagar värsta dagen. jag vet inte varför egentligen men jag tycker verkligen inte om dom. Idag e precis en sådan tisdag som man bara vill hoppa över. Kan få vara onsdag nu eller kanske fredag tom.
E riktigt trött idag. Vädret hjälper int etill direkt. Vill bara hem o slänga mig i soffan o kolla på en film. Kanske kan jag få med mig L på den idén, hoppas på det. Senaste Wallander ligger bara o väntar på att få visas. Lite gott te kanske oxå.

I söndags fick vi oväntat besök, lillebror o barnen kom o hälsade på. Nya gallerian hade ett erbjudande han inte kunde motstå :) Sen åkte han hem tomhänt iallafall men det var ju trevligt att dom kom iallafall. Så det blev lite mys m småbusarna o häng i gallerian. Igår sjöng vi singstar så tapeterna höll på att trilla ner från väggarna. Kan väl säga såhär att jag utklassade lillebror i Bra vibrationer, det ni. Att jag fick stryk av W i Empty room behöver vi inte prata så högt om. Men hon var väldigt duktig på att sjunga. Det har varit väldigt trevligt att ha dom här på besök.
Nu komme rvi ju träffas ganska ofta igen ett tag. November e ju födelsedagarnas högsäsong för oss.

Shit d e så segt att vara på jobbet o inte ha något att göra. Jag kan inte ens hitta på något. Telefonen ringer jäkligt lite oxå. Dagarna blir så långa. Man vågar ju knappt säga såhär för då kommer d väl bli en kaosdag snart igen.

Nej nu får tisdagen vara över snart!

1 kommentar:

  1. Hej
    Jag kan ge dig en tanke om tisdagar så som jag brukar de det:
    Tisdagar är BÄSTA dagen för då är det längst till måndag.... ;)

    Hej Hopp
    /C

    SvaraRadera