söndag 11 oktober 2009

Söndags ångest...

...inget jag har känt av på ett tag men förra söndagen o idag har d kommit lite av den känslan. Konstig men det går ju över. Har haft en skön helg m trevligt sällskap osv. Tacokvällen i fredags var lyckad, vi garvade en hel del och jag tror alla blev mätta. Igår var vi på en av favoritrestaurangerna, Imperiet. Har hittills aldrig blivit besviken när jag varit där. Att jag missade andra halvlek känns helt okej. D e alltid roligt att träffa Ida o hon e en inspiration nu när d gäller träning. Dags att sätta fart nu. D trodde jag inte när jag lärde känna henne i början :)
I veckan e d full fart, en hel del jobb, paketinköp, lämna Laila på reparation, träffa brudarna från trångsund, gå på mitt första vernissage, åka till Örebro. Jag tror d var allt men jag har säkert glömt något känns d som.
Dags att kolla klart filmen....i sängen....på nya bästa tvn....i kylan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar