torsdag 22 oktober 2009

Nu e dagen kommen

Äntligen har dagen som L har väntat på hur länge som helst på. det e så stort så stort, vet inte vad som kan slå det faktiskt..... (enligt L)

Liljeholmens Galleria öppnar :) Det ska bli najs att bara g åutanför dörren o kunna handla det mesta. Man kommer väl aldrig komma ifrån Liljeholmen nu. Fast det bästa av allt är att det öppnar en stor ica kvantum. den där himla konsum som funnits/finns är ju en katastrof, man kan inte bestämma vad man ska äta efter vad man e sugen på utan efter vad som finns i affären. Grönskaks avdelningen är en total katastrof. Ska bli så himla skönt att ha en riktig affär att handla i. Så ikväll blir d en sväng i nya gallerian så får vi se om L´s förväntningar infrias.

Jag ska äntligen få av en del av mitt rejäla hår. D e inte snyggt nu alltså. Får se vad frisören har bestämt sig för idag. Man vet aldrig innan, men den lilla tofs som har blivit i nacken ska bort iallafall det är helt klart!

Just nu är helgen ganska oplanerad o d känns riktigt skönt. Kanske äntligen få till en biodejt m min stora kärlek :) (tänk om dom öppnat en biograf i Liljeholmen också snacka om att aldrig lämna kvarteret)

Jag har ju glömt att berätta om mitt klipp förra helgen. Hade hittat en sjukt snygg tröja som jag tänkte köpa till lillebror när han fyllde men den fanns inte i hans storlek här i stan så jag tänkte jag köper den i Ö-o istället. Men innan jag kommit dit så hade jag nog ändrat mig o tänkt att den e så snygg så jag vill ha den själv (ja vi har typ samma klädsmak) så när jag kommer in på MQ i Örebro så hänger den 1 kvar o den hänger på en ställning där d hänger halva priset kläder. Min tanke var ju nu e d någon som ångrat sig o inte orkat hänga tillbaka den på sin plats. Men nej då den var min storlek o halva priset. Galet nöjd! :)
När jag sätter på mig den hemma hos lillebror m familj utbrister yngsta dottern "Fia jag har oxå en pippitröja" :) Så nu vet ni att jag har en pippitröja :) Skitsnygg e den iallafall oavsett om det e en pippi tröja eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar