söndag 8 november 2009

Sjuk på riktigt

Hade ont i halsen o kände mig hängig i onsdags men det kändes som att det blev bättre i fredags men igår slog det till på riktigt, längesedan jag kände mig så dålig. Sådär så man knappt orkar sitta upp ens. Ja jag vet jag tycker synd om mig själv just nu. Men det är inte roligt att vara sjuk, d e värre när man e vuxen, när man var liten kunde man ju få lite mer uppmärksamhet iallafall. Nu får man klara sig på egen hand. Som tur e har jag L o igår gick hon en extra sväng till affären o köpte äpplen, världens godaste äpplen Fuji sjukt goda, o chips. När jag blir sjuk blir jag alltid sugen på chips o lökdip. Har alltid varit så d e helt knäppt.
Äntligen har L kollat ikapp en säsong på Greys Anatomy så vi kan kolla på säs 6 tillsammans jag har väntat så läääänge, så njuter jag i fulla drag av att kolla på det. Det e lätt den bästa serien. Jag vill se alla på en gång men samtidigt vill jag inte att det ska ta slut. Jag vill njuta länge.

Förra helgen så konstaterade jag o L en sak. Vi kollade på He´s just not that into you, när vi kollade på rollistan såg vi hur sjukt mycket bra skådespelare det var med tänkte vi att den kan ju inte bli dålig men sen insåg vi att den var inte bra pga att det var så många bra skådisar med. Den spretade åt så många håll därför att alla var tvugna att ha sin del i filmen. Den blev inte så bra tyvärr. Vet inte vad jag ville säga med det här egentligen men nu vet ni det :)

Nästa helg verkar det bli full fart, bitchen e i stan o d blir lite middag på fredag om vi nu kan komma fram till var vi ska gå, samtidigt kommer lillebror m familj hit över helgen o ska fira att jag fyller så det blir full fart skulle jag tro. Ska bli kul. För övrigt e ju jag en av de få vuxna som tycker om att fylla år. Skiter i hur gammal jag blir för jag fyller 26 varje år men jag tycker om att fylla år iallafall. Förra året firade jag ju i NY med att sova :) Kanske ska försöka hålla mig vaken det här året.

Hade ju tänkt att jag skulle komma igång med träningen på riktigt den här veckan nu när jag ska jobba mindre igen. Men d ser ut som jag får skjuta upp det lite grand iallafall.

Jag har en fråga..... Vad e kärlek för dig? Hur lång tid måste d gå innan man går vidare efter ett förhållande? Snälla skriv några rader

1 kommentar:

  1. Kärlek för mig är innerlig tillgivenhet. Det är såklart så himla mkt mera, men de förklarar det rättså bra tycker jag!

    Hurvida man går vidare efter ett förhållande beror på massor. Hur det var, hur länge, vem som gjorde slut? Viss skillnad på att dumpa och bli dumpad. Men man ska nog se upp att inte gräva ner sig för länge!

    SvaraRadera