fredag 20 november 2009

Golf :)

Va roligt vi ska ha idag. 1 timme i en golfhall o slå så många bollar vi vill, kan och orkar. Kommer nog vara lite mör imorgon eftersom jag kände av när jag provade ut klubban bara. Ska bli så roligt! :)

Imorgon bär det av till Örebro o fira lite födelsedagar inte bara jag som fyllt år utan vi har prickat in ett gäng under en kort period så nu blir d släktkalas för alla på en gång. Hoppas att det blir trevligt. Sen får vi se om vi kanske tar med oss Sing Star och får sjunga Bra Vittrationer den här helgen oxå, skulle gissa att det finns någon där ögonen skulle glimma till lite extra om det blev så :) Hon e så söt när hon sitter o sjunger, benen går som trummpinnar på henne o så lyser det om hela henne. Storasyster e lite coolare men det lyser om henne oxå. Kul att dom gillar det så mycket, det värsta är ju att dom komme rbli för bra o jag kommer inte ha en chans. W laddade ner låtar så hon kunde träna till nästa gång. Det e ju lite fusk tycker jag :)
På söndag blir d en lååång fika m T, M o L. Det är lika trevligt varje gång. Jag hoppas verkligen att dom tar sig en ordentlig titt i kalendern så i kan boka in en Stockholms helg för dom snart. Sen finns d ju planer på en Istanbul resa också, jag måste bara få lite mod till så jag fixar en flygning också.

Har ni föresten sett den underbara reklamen radiotjänst har gjort. Snacka om egoboost. Jag e hela världens hjälte :)

Ha en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar